Request for wmsudo

Dear Sir,

Request to provide me wmsudo access to run my program at online linux terminal. My username is Mmukesh

Thank you

Dear Sir,

Request to provide me wmsudo access to run my program at online linux terminal. My username is bharath2020

Thank you

Dear Sir,

Request to provide me wmsudo access to run my program at online linux terminal. My username is MadhuKuruva

Thank you
Madhu Kuruva

[quote=“Mmukesh, post:1, topic:1218, full:true”]
Dear Sir,

Request to provide me wmsudo access to run my program at online linux terminal. My username is MonkeyDluffy

Thankyou

Dear Sir,

Request to provide me wmsudo access to run my program at online linux terminal. My username is Kvijaya12

Thank you
Kvijaya12

Dear Sir,

Request to provide me wmsudo access to run my program at online linux terminal. My username is MonkeyDluffy

Thankyou

Dear Sir,

Request to provide me wmsudo access to run my program at online linux terminal. My username is pavankalyankop

Thank you

Dear Sir,

Request to provide me wmsudo access to run my program at online linux terminal. My username is AravindNani

Thank you

Dear sir,
Request to provide me wmsudo access to run my program at online linux terminal. My username is deepti2020

                                                        Thank you.

Dear Sir,

Request to provide me wmsudo access to run my program at online linux terminal. My username is harish2020

Thank you

Dear Sir,

Request to provide me wmsudo access to run my program at online linux terminal. My username is arun2020

Thank you

Dear Sir,

Request to provide me wmsudo access to run my program at online linux terminal. My username is Hima2020

Thank you

Request to provide me wmsudo access to run my program at online linux terminal. My username is sowjanya2020

Dear sir…
Request to provide me wmsudo access to run my program at online linux terminal. My username is jhansiranip … When iam typing wmsudo it shows segmentation fault…

Thank you sir

Dear Sir,

Request to provide me wmsudo access to run my program at online linux terminal. My username is ksaraswathi

Thank you

Dear Sir,

Request to provide me wmsudo access to run my program at online linux terminal. My username is manikrishna59

Thank you

Dear Sir,

Request to provide me wmsudo access to run my program at online linux terminal. My username is. Jhansiranip

Thank you

Dear Sir,

Request to provide me wmsudo access to run my program at online linux terminal. My username is arun2020

Thank you

Dear Sir,

Request to provide me wmsudo access to run my program at online linux terminal as I am getting the segmentation fault after entering the wmsudo command. My username is AravindNani

Thank you

Dear Sir,

Request to provide me wmsudo access to run my program at online linux terminal .My username is Hima2020.

Thank you