Dear Sir,
Request to provide me wmsudo access to run my program at online linux terminal. My username is kiran1906016
Thank you
Dear Sir,
Request to provide me wmsudo access to run my program at online linux terminal. My username is kiran1906016
Thank you
Its enabled now. thanks!
Dear Sir,
Request to provide me wmsudo access to run my program at online linux terminal. My username is sridhar1906049
Dear Sir,
Request to provide me wmsudo access to run my program at online linux terminal. My username is SridharM
Thank you
Dear Sir,
Request to provide me wmsudo access to run my program at online linux terminal. My username is SridharM
Thank you
Dear Sir,
Request to provide me wmsudo access to run my program at online linux terminal. My username is Deepthi_VS
Thank you
@Deepthi_VS , Sorry for the confusion. I was referring to profile page from “webminal.org” site which is https://webminal.org/settings
Pls share them.
Earlier you mentioned username as Deepthi_VS
. Thanks Its updated, please logout of the terminal and login again to run “wmsudo” command.
Dear Sir,
Request to provide me wmsudo access to run my program at online linux terminal. My username is DeepthiVS
Thank you
Dear Sir,
Request to provide me wmsudo access to run my program at online linux terminal. My username is revengespammer
Dear Sir,
Request to provide me wmsudo access to run my program at online linux terminal. My username is sachinbilgikar
Thank you
Dear Sir,
Request to provide me vmsudo access to run my program at online linux terminal.My username is mengyaoshuo
Thank you.
Hi! I cannot execute my C-programs in the terminal and would like some helo with this. Username is Leika. Thank you
Dear Sir,
I would like to request vmsudo access to run my program at online Linux terminal.
My username is saigbuaron
Thank you so much.
Can you grant me wmsudo, my username is BigWillTech.