Sudo permissions required

How do wmsudo access work? And can you give it to me? User ID: ajaymp08

I want to execute a c program output.

Login and type wmsudo to launch the platform. thanks!

please give me permission to access touch and cat commands. My Username was NAReESHa
Thanks and Regards

Hi please provide me the access to wmsudo to run any c programs My username is bneelima

Thanks &Regards
Neelima

Hi please give me premission to access the wmsudo to run my c programs my username is kancharlapalli

Thanks and Regards
sarika

Hi, please provide me the access to wmsudo to run my c programs. My username is Supraja1988

Thanks and Regards
Supraja Yaragarla

Hi, Please provide me the access to wmsudo to rum my C Programs. My username is madhug.

Thanks & Regards
madhu

Hi,please provide me the access to wmsudoto run my C programs.My user name is RahulNaik

Thanks and Regards
RahulNaik

Hi,please provide me access to wmsudo to run my c programs. My username is SwapnaKaturi

Thanks & Regards
Swapna

hi, please provide me the access to wmsudo to run my c programs .my user name is manoj19

thanks & regards
manoj

Hii please give me access to wmsudo to run c programs.my username is chaitanya

thanks&regards
chaitanya

Hi,please provide me access to wmsudo to run my c progrms.My usernmae is sannidhi

Thanks&Regrds
sannidhi

Hi,please provide me access to wmsudo to run my c programs.My username is annasunandha

Thanks&regards
annasunandha

Hi, please provide me the access to wmsudo to run my c programs. My username is BhanuGongada

Thanks and Regards
Bhanu G

Hi, please provide me the access to wmsudo to run my c programs. My username is manideepreddy

Thanks and Regards
MANIDEEP REDDY A

Hi, please provide me the access to wmsudo to run my c programs. My username is BobbalaSravani

Thanks and Regards
B.Sravani

Hi, please provide me access to wmsudo to run my c programs. My user name is AbhilashKedari.

Thanks & Regards
Abhilash

1 Like