How do wmsudo
access work? And can you give it to me? User ID: ajaymp08
I want to execute a c program output.
How do wmsudo
access work? And can you give it to me? User ID: ajaymp08
I want to execute a c program output.
Login and type wmsudo
to launch the platform. thanks!
please give me permission to access touch and cat commands. My Username was NAReESHa
Thanks and Regards
Hi please provide me the access to wmsudo to run any c programs My username is bneelima
Thanks &Regards
Neelima
Hi please give me premission to access the wmsudo to run my c programs my username is kancharlapalli
Thanks and Regards
sarika
Hi, please provide me the access to wmsudo to run my c programs. My username is Supraja1988
Thanks and Regards
Supraja Yaragarla
Hi, Please provide me the access to wmsudo to rum my C Programs. My username is madhug.
Thanks & Regards
madhu
Hi,please provide me the access to wmsudoto run my C programs.My user name is RahulNaik
Thanks and Regards
RahulNaik
Hi,please provide me access to wmsudo to run my c programs. My username is SwapnaKaturi
Thanks & Regards
Swapna
hi, please provide me the access to wmsudo to run my c programs .my user name is manoj19
thanks & regards
manoj
Hii please give me access to wmsudo to run c programs.my username is chaitanya
thanks®ards
chaitanya
Hi,please provide me access to wmsudo to run my c progrms.My usernmae is sannidhi
Thanks&Regrds
sannidhi
Hi,please provide me access to wmsudo to run my c programs.My username is annasunandha
Thanks®ards
annasunandha
Hi, please provide me the access to wmsudo to run my c programs. My username is BhanuGongada
Thanks and Regards
Bhanu G
Hi, please provide me the access to wmsudo to run my c programs. My username is manideepreddy
Thanks and Regards
MANIDEEP REDDY A
Hi, please provide me the access to wmsudo to run my c programs. My username is BobbalaSravani
Thanks and Regards
B.Sravani
Hi, please provide me access to wmsudo to run my c programs. My user name is AbhilashKedari.
Thanks & Regards
Abhilash