Wmsudo - C programming access

Hello @AbhilasKedari @NAReESHa @sujithat @pavankalyankop @manjula02 @durgabhanu
@PoojaCh @bneelima @kancharlapalli @Supraja1988 @madhug @RahulNaik @SwapnaKaturi
@chaitanya @sannidhi @annasunandha @BhanuGongada @manideepreddy @BobbalaSravani

Your wmsudo access is active now. please login and type wmsudo to launch C platform. To Leave the platform type poweroff. If you face issues during launch type pkill -u your-username then check again.

ps: please don’t bump-up older posts, create new one for issues. and don’t post multiple threads with same message. thanks!

1 Like

hi please give me access to wmsudo to run my c programs. my user id is suji123

thanks & regards
sujitha

its active now, please check.

Hello. Please provide my access to wmsudo to utilize c programming. My username is shi92.
Thanks and Regards,
Shiva Manas

Hi, please provide me access to wmsudo to run my c programs. My username is Harikaa.

Thanks&regards,
Harikaa.

Yes, sure. Its activated now for shi92 account.

1 Like

Its activated for your account Harikaa

Hi, Please provide me the access to wmsudo to run c programs. My username is Thenmozhi96

Thanks &Regards
Thenmozhi

Hi, Please provide me the access to wmsudo to run my C programs. My username is MadhuKuruva

Thanks & Regards,
Madhu Kuruva.

wmsudo access enabled for MadhuKuruva Thenmozhi96 accounts.

Hi please give me access to wmsudo to run my c programs.my username is mchaitanya.

thanks&regards
chaitanya

Hi, Please provide me the access to wmsudo to run c programs. My username is tharuni07

Thanks &Regards
Tharuni

Hi, Please provide me the access to wmsudo to run c programs. My username is SuprajaAlugu

Thanks &Regards
supraja

Hi, please provide me the access wmsudo to run my C programs. My username is JayasreeK

Thanks & Regards,
Jayasree K

hi please provide me the access of wmsudo to run c programs my username is Kvijaya12
Thanks&Regards
Kvijaya

when i get the access of wmsudo

Please give me access to wmsudo to run the programs. My user name is Lavanya

wmsudo access enabled for following accounts:

tharuni07
SuprajaAlugu
JayasreeK
Kvijaya12
soujanya12
mchaitanya